روز پرستار مبارک باد ؛ جوشن گلد

ثبت شکایات

کاربرگرامی شما می توانید در صورت نیاز به ثبت شکایت و ارسال انتقاد از عمل کرد تیم جوشن گلد از طریق روش های زیر اقدام به عمل آورید . شایان به ذکر است در اسرع وقت انتقاد و شکایت شما پیگیری و با شما تماس حاصل می گردد.

شما میتوانید از طرق پیام رسان تلگرام با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید

شما می توانید با شماره گیری شماره 02177941339 از شنبه تا چهارشنبه با تیم پشتیبانی در تماس باشید

شما می توانید از منو سمت راست گزینه چت روم برای ارسال پیام های خود استفاده نمایید

برای شروع کلیک نمایید

خریدار عزیر اگر بسته بندی پست مرسوله برای شما پاره می باشد . این به دلیل مشکلات ایجاد شده در زمان جابه جایی بسته توسط اداره پست می باشد و متاسفانه رفع این مشکل از سمت ما امکان پذیر نمی باشد . ولی اگر بسته بندی اختصاصی جوشن گلد دارای مشکل از نظر پارگی و .. می باشد شما می توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید تا در صورت تایید موضوع مراحل تعویض و یا پیگیری خسارت از پست انجام بپذیرد.

کاربر گرامی در نظر داشته باشید پرداخت تمام زیورآلات و جواهرات توسط تیم مجرب جوشن گلد انجام می پذیرد در صورتی به هر دلیل بعد از دریافت جواهر در صورت اشتباه در پرداخت و ایجاد نارضایتی می توانید بدون پرداخت هزینه بسته را به صورت مرسوله به مرکز پخش جوشن گلد ارسال نمایید تا بعد از پرداخت دوباره مرسوله به صورت رایگان برای شما ارسال گردد.

خریدار گرامی وزن های درج شده در فاکتور صرفا وزن نقره یا طلا خالص جواهر می باشد و میزان وزن چرم و ... در فاکتور درج نمی گردد.